Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Je bericht wordt pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
Je bericht kan worden gewijzigd of geweigerd.
Robin Robin schreef op 22 juli 2016 om 07:55
Ik vond timmerdorp super gezellig, leuk een goed georganiseerd.. Ik vond het jammer dat ik de vrijdag niet meer heen kon om te timmeren en genieten van onze hut.. Ik kom volgend jaar zeker weer het was zo leuk dit mag je niet missen...
Beheerdersantwoord:
Hoi Robin, hartstikke leuk! Ja hoor volgend jaar is het weer, eerste week van de zomervakantie, zet maar op de kalender!
Even geduld...