Ik vond timmerdorp super gezellig, leuk een goed georganiseerd.. Ik vond het jammer dat ik de vrijdag niet meer heen kon om te timmeren en genieten van onze hut.. Ik kom volgend jaar zeker weer het was zo leuk dit mag je niet missen...
Beheerdersantwoord:
Hoi Robin, hartstikke leuk! Ja hoor volgend jaar is het weer, eerste week van de zomervakantie, zet maar op de kalender!